Point of view.

Av og til har jeg et inntrykk av at “dere andre” kan se Odin slik. At alt utstyret skygger over og at den dårlige formen hans kommer i fokus. Og det er jo tilstanden hans jeg informerer mest om her på bloggen.

Men Steinar og jeg ser forbi tuber, teiper og alt det andre. Vi ser Odin. Verdens fineste lille gutt. Vi ser personlighet og sjarm. Han kan smile og le. Han kan sovne til voggesang og en finger å holde i. Han promper og raper som en voksen kar. Han følger oss med blikket, og har våkne fine øyne. Odin er mer enn sykdom, sykehus, utstyr og medisiner. Han er rett og slett verdens fineste. <3

Jeg gleder meg til alle dere andre skal få se han slik vi gjør. Jeg gleder meg til dere skal få bli kjent med han via mer enn bilder og gjenfortelling.

Gled dere!

En blogg om å ha verdens fineste sønn, og hvordan livet og hverdagen er når han er alvorlig syk. Våren 2016 kom lillesøster til verden.
Posts created 428

5 thoughts on “Point of view.

  1. Jeg og Ola gleder oss til å bli kjent med lille fine Odingullet ! 💙
    Følger med innpå her heletiden og håper dere snart får komme hjem.

  2. Jeg er fremdeles avstandsforelska og kan ikke vente på å bli kjent med ham! Gleder meg til det skjer!♡

  3. Vi er mange her i Sunndal som gleder oss til å hilse på Odin. Vi ser fram til dere kommer hjem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top