Keeping our sanity.

Steinar og jeg tilbringer de fleste våkne timer med Odin. Det er der vi slapper best av, og trives best. Men det er vel ingen hemmelighet at man blir litt "toillat" i hode av å bo på sykehus i lang tid. Vi har bodd her i 16 uker i dag.. Det som gjør oppholdet mest levelig (utenom faktorer med Odin) er at vi er her sammen. Jeg er så utrolig glad for at Steinar og jeg har mulighet til å være her sammen hele tiden. Vi finner mye støtte i hverandre. Dette innlegget handler litt om hva vi gjør for å bevare vettet.

Er sammen

Spiser god mat

..og dessert ??

Går på sightseeing i Trondheim

Trener litt (..Steinar mer enn meg)

Shopping (mest til Odin😉)

Håndarbeid (ting til Odin😉)

Massasjestol her på sykehuset

Konsert og ting som skjer her på sykehuset

Skriver i bok til Odin

Steinar er glad i nettbrettet sitt

Ser tvserier

Drar på kino

Bading i pirbadet

Og har besøk + snakke/chatte/snappe/smse med venner og familie. Vi setter pris på at folk tar kontakt. 😊 (selv om vi ikke alltid har tid/overskudd til å svare)

Og for meg er blogginga et godt tiltak for å bevare min mentale helse. Godt å bearbeide det som skjer, samtidig som jeg både får skrevet “dagbok” og holdt alle oppdatert! 😊

En blogg om å ha verdens fineste sønn, og hvordan livet og hverdagen er når han er alvorlig syk. Våren 2016 kom lillesøster til verden.
Posts created 428

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top