Fredag

Nå begynner ukedagene å få en betydning igjen. De siste to årene har vært unntakstilstand, der helg eller ukedag har glidd sammen. Men nå som vi har en barnehagegutt kan jeg si at nå er den første uken i barnehagen over, for nå er det helg! Det gleder meg å fortelle at Odin har hatt ei flott uke  i barnehagen!

Slik har tilvenningsuka hans vært:

Mandag var Steinar med fra 9-11.
Tirsdag var jeg med fra 9-11, men jeg var borte i 20 minutter for å amme.
Onsdag var Odin alene fra 9-13, og sov i barnehagen for første gang.
Torsdag var Odin alene fra 9-14.
Fredag var Odin alene fra 8-14. 

Han har spist godt i barnehagen, i dag spiste han hele 2,5 brødskiver! Ny rekord! Han har sovet godt, og sovnet ganske fort. Når jeg drar gir han meg en kos, og sier hadet. Og når jeg kommer tilbake er han blid og fornøyd, men blir gjerne med hjem. Han har heller ikke vært lei seg når jeg ikke har vært der. Så alt har gått over all forventing.

Denne uken har han hatt en godt kjent person med hjemmesykepleien med seg hele dagen. Det har nok hatt mye å si for at han har følt seg trygg. Og det har alt å si for at Steinar og jeg har følt oss trygg ift. utstyret og trachen. De andre ansatte i barnehagen har fått bært litt respirator, testet litt suging osv. 

Steinar er trygt fremme på nordsjøen. Og det går fint for oss her hjemme. Bortsett fra at Odin er litt pjusk (ganske mye slim og masse snørr) og det har vært en del sykdom blant hjemmesykepleien. Men ellers har vi det tipp topp!

En blogg om å ha verdens fineste sønn, og hvordan livet og hverdagen er når han er alvorlig syk. Våren 2016 kom lillesøster til verden.
Posts created 428

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top