17 months.

I dag er Odin 17 måneder. Jeg vet det er klisje, og sikkert et tegn på at jeg begynner å bli gammel, men tiden går så fort.I løpet av februar har han blitt en racer på å gå. For tre uker siden begynte han gå, og nå løper han nesten over stuegulvet. Han krabber fortsatt mye, men velger stadig oftere å gå. Og han er så flink til å ta hensyn til slangene sine. På bildene under ser dere hvordan han både trår på slangen, og snurrer slangen rundt foten, men likevel kommer seg videre. 

I dag startet Steinar på pappapermen sin. Den blir nok ikke helt som andre fedres pappaperm, men det blir nok noen fine måneder. Jeg bare lurer på hva jeg skal finne på når guttene har kvalitetstid. 😉 Det blir dessverre ikke jobb på meg nå likevel. Nav sier at en deltidsjobb nå tuller til permisjonen min med lillesøster.

I dag har Odin fått synagisvaksine igjen. Det er noe herk, for den er så smertefull. Men snart er sesongen, og stikkinga over. I det siste har jeg hørt fra et par andre foreldre til barn med trakeostomi som har vært skikkelig syke i vinter, og jeg skal innrømme jeg blir litt skremt. Så vi håper Odin kommer gjennom resten av vinteren uten luftveisvirus. Foreløpig har han hatt to runder med feber siden vi kom hjem fra sykehuset, og det er ikke dårlig! 🙂 Under er noen bilder fra solstrålen vår fra de siste dagene <3 

En blogg om å ha verdens fineste sønn, og hvordan livet og hverdagen er når han er alvorlig syk. Våren 2016 kom lillesøster til verden.
Posts created 428

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top