Nude.

I dag har Odin vært naken for første gang utenfor bade-/stellesituasjon. På sykehuset foregikk alle stell i seng, så der tok vi oss aldri tid til å la han ligge å lufte seg. Og etter vi kom hjem har vi liksom ikke tenkt på det. Men i dag var han naken på verandaen, og det var deilig. Han var veldig aktiv. Jeg tror han fikk bedre grep mot underlaget, for han holdt seg opp i mageleie, lenge. Og tilogmed bena var aktive. Ei herlig trimme- og koseøkt for hele familien. Det er rart hvordan vanlige babyting liksom har gått i glemmeboka til oss, for vi hadde så rare vaner på St. Olavs. Jaja, nå skal det bli bedre!

I tillegg lært Odin en ny ting i dag av venninna si. Vi hadde ei jevngammel jente på besøk, og hun stilte seg opp når hun satt i tripp-trappen. Det har Odin aldri gjort før. Men etter de dro i dag gjorde han det masse. Det er fint når han lærer av andre barn. På bildet til venstre sitter han, og til høyre står han. 😀

En blogg om å ha verdens fineste sønn, og hvordan livet og hverdagen er når han er alvorlig syk. Våren 2016 kom lillesøster til verden.
Posts created 428

6 thoughts on “Nude.

  1. Det er så mange fine og koselige bilder av dere på bloggen nå! <3 Magne har ikke vært så mye naken utenom stell han heller, så det er ikke bare dere som glemmer sånt 😉

  2. Flinke Odin <3 Det var så herlig å se han hjemme 🙂 stå på, dere gjør en super jobb <3 alle tre <3

  3. Hei!
    Jeg har lest litt på bloggen din etter å ha blitt anbefalt den av legene på nyfødt intensiv på St. Olavs. Jeg ble mamma til en liten jente med mellomgulvsbrokk for en måned siden, og kjenner meg godt igjen i mye av det du skriver. Jeg har lagt igjen eposten min i tilfelle du har lyst til å komme i kontakt. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top