Home alone.

Nå om dagene øver vi oss på å være hjemme alene med Odin. For ikke lenge siden var tanken helt uutholdelig, aldri om jeg ville våge. Men nå kjennes det trygt. Vi øver oss litt litt, både i forhold til tid og avstand fra hjemmet. Foreløpig har det gått bare fint, og både Steinar og jeg har kommet oss ut litt ekstra. Tiden hjemmefra blir brukt til sosialisering og trening – to ting det har blitt lite av det siste året. I første omgang øver vi oss på å være alene hjemme, og så blir vi forhåpentligvis så trygge og pragmatiske at vi får han med oss ut alene. Tiden får vise.

Her er et par bilder fra Odin og jeg var hjemme alene i går. Jeg satt han i selen og tok respiratoren på ryggen, så fikk vi sannelig støvsugd, kokt egg og tømt oppvaskmaskina sammen. Det er mye nytt og fint å se for Odin. Og ekstra trening for mor.. hehe! Det siste bildet er av Odin og den litt for store shortsen hans. Plutselig lå den på gulvet. Huff, som jeg lo. Men nå får han mye kalorier i døgnet, så snart henger vel shortsen på. Om finværet holder like lenge da.

En blogg om å ha verdens fineste sønn, og hvordan livet og hverdagen er når han er alvorlig syk. Våren 2016 kom lillesøster til verden.
Posts created 428

2 thoughts on “Home alone.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top