Bragging is allowed.

Jeg må bare skryte litt av verdens beste Odin. Han har jo, som jeg skrev sist, fenomenal utvikling motorisk. Både finmotorikk og grovmotorikk! Men nå begynner han jammen å “skjønne” spisinga og. Han har lenge vist mye interesse for mat. Alt Steinar og jeg spiser skal han gjerne smake på. Og når han får en smak i munnen er det smatting og jobbing med tunga. Ofte blir han veldig ivrig, og viser tydelig interesse for å få mer. Problemet er, og har vært, det å få svelgt unna maten. Når han får for mye mat i munnen ender det ofte med at han brekker seg, ev. kaster opp alt han har i magen fra før av. Derfor har han fått i seg mikroskopiske mengder mat, til tross for at han prøver så godt han kan. Men de siste par dagene har det skjedd en utvikling. I dag spiste han nesten en spiseskje Bremykt til middag, hehe.. Det var supergodt. Og til kveldsmat spiste han babygrøt. Ikke bare smakte, men spiste. Jeg blir så stolt, og så glad. Med babyskritt går ting i riktig retning. Vi har kosa oss i Nederland (jf. dette innlegget), men i kveld følte jeg det som vi var i Italia. Først fikk Odin bade seg, og kosa seg med det. Så satt han i pysjamasen sin og spiste kveldsgrøt før han tok barnenatta. Det er jo normalt. 

Til sist må jeg legge ved skrytebilder av finingen! <3 Her sitter han i Tripp-trapp-stolen sin. Den prøvde vi en gang en av de første dagene etter vi kom hjem, men Odin var alt for ustødig. Men nå sitter han kjempefint! Utvikling, utvikling.

En blogg om å ha verdens fineste sønn, og hvordan livet og hverdagen er når han er alvorlig syk. Våren 2016 kom lillesøster til verden.
Posts created 428

2 thoughts on “Bragging is allowed.

  1. Så arti å lese! Han har jo forandret seg masse, bare på den korte tiden 🙂
    Det vises på han at han trives, så utviklingen går sikkert fort nå,
    klem fra heiagjengen i Klæbu 🙂

  2. Herlighet for ei go unge 😍😍😍😍😍😍jeg blir så glad og høre at han har begynt med matspising selv 😍😍😍gleder meg til thelma ogwå begynner med dette

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top