Babyshower

Lørdag 13.9.2014 arrangerte verdens beste venninner babyshower for meg – og hedersgjesten i magen. Jeg forstår det som at de har strevd med å finne et passende tidspunkt, og har vært litt frustrert over at jeg ikke har fastlagte planer. Saken er at jeg pleier å planlegge en del, men har de siste månedene vært tvunget til å ta Trondheimsturene etter sykehusbesøkene. Men etter litt om og men fant de et tidspunkt som passet – heldigvis for meg 😀 I går, lørdag, tok Steinar og jeg en tur bort til bestemora hans. Og mens vi var der ble huset vårt fylt av hyggelige jenter, ballonger, mat, kaker, gaver og mer til. 

Jeg hadde mistenkt at det ville komme en babyshower, og kvelden før kvelden trodde jeg virkelig at det skulle bli. Men da hadde vi “vanlig” syklubb, selv om den ble plassert slik for å lure meg. Hehe. Når vi kom hjem rundt kl. 14 på lørdag ante jeg egentlig fred og ingen fare. Men når jeg så en husnøkkel i døra skjønte jeg at noe var på ferde. Og inne på stua fikk jeg det bekreftet. Der sto en herlig gjeng og ventet på meg – og bordet var fylt med godsaker. Jeg hadde mistenkt at jeg ville få en babyshower, men jeg hadde aldri sett for meg et slikt oppmøte. Venner og familie fra “hele” Norge. Flere kjørte timesvis for å komme, og hun som reiste lengst dro fra Elverum. For en gjeng. <3 Vi var totalt 10 jenter og to småtasser. I løpet av dagen var det totalt 12 voksne og 4 barn innom. 🙂

Først med mat (quesadillas, lefseruller, tortillachips, grønnsaker og mange ulike dipper), så med søtsaker (sjokoladekake med marshmellowsfondant, cakepops, makroner med sjokolade, muffins, body-kaker og smågodt) ble vi alle mette. Vi hadde ulike leker utover dagen, med både babygruble, quiz og gjetting av bleieinnhold! For lekne-Stine passet det godt. Også fikk Odin (og Steinar og jeg) utrolig mye fint. Han fikk seg mange nye venner i form av en teddybjørn, apekatt, hval, kosekluter, rangler og ei ku. I tillegg fikk han mange fine klær, både om han blir en liten mini og til å vokse i. En tøffing blir han i hvert fall i klærne, og han skal ikke fryse på ørene. 🙂 Ei venninne laget ei råtøff bleiekake – og to andre fylte hver sin kurv med flotte ting til både Odin og meg. 

Tusen takk for en uforglemmelig dag – helt uten noen bekymringer! Jeg er utrolig heldig som har dere, og er glad for at dere alle vil ta en del i Odin sitt liv. 

15 dager.

En blogg om å ha verdens fineste sønn, og hvordan livet og hverdagen er når han er alvorlig syk. Våren 2016 kom lillesøster til verden.
Posts created 428

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top