Årets viktigste søndagstur.

I dag var verdens søteste bøssebærer på årets viktigste søndagstur. Vi har hatt en nydelig høstdag her på Ålvundeid.

Og læringskurven til Odin er fortsatt stigende. På fredag lærte han seg å klappe, og nå klapper han stadig vekk. Og han er stolt og strålende  fornøyd hver gang han klapper. I tillegg er han ivrig på High Five. Ofte løfter han opp hånda mi for å kunne ta High Five med meg. I tillegg danser han, med å riste på hodet, hver gang jeg spør om han vil danse. Og han vinker (nesten) hver gang jeg sier “vinke, vinke”. Så vi har mye moro om dagen. Og i tillegg til alle de fine “små”tingene han lærer seg så har han begynt å knekke krabbekoden. Han har i lang tid stått i krabbestilling, uten å forstå at han må flytte på hendene. Men i gårkveld begynte han så smått å krabbe seg litt fremover. Snart blir det vel full fart tenker jeg.

En blogg om å ha verdens fineste sønn, og hvordan livet og hverdagen er når han er alvorlig syk. Våren 2016 kom lillesøster til verden.
Posts created 428

2 thoughts on “Årets viktigste søndagstur.

  1. Dette lover godt for framtida! Både for Odin og regnskogen! Han ser så fin og glad ut! Herlig! Klem til dere!

  2. Fantstisk å lese om utviklingen til Odin! Jeg blir så glad og stolt! 💙 Han imponerer stadig! 😃 Klem til dere to som er “alene” hjemme 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top