Søndagstur.

I dag slo vi til med en skikkelig søndagstur. Odin, Steinar og jeg var på Karihaugen, en liten topp like ved her vi bor. Det tok 2 timer totalt, og er ca 7 km opp og ned. Turen er fin, og utsikten på toppen er fantastisk. Det var slitsomt underveis, for vi har mye å bære med oss. Odin sov nesten hele turen opp, og var litt misfornøyd deler av hjemturen. Han har kort lunte hvis vi stopper å gå, så det ble dårlig med bildetaking i dag. Men ellers var han i god humør, og jeg tror han liker å være ute. Vi er veldig fornøyde. Det er fantastisk godt å være ute på tur sammen, hele familien!

Nå sover han for natta. Svigermor sitter inne hos han, og jeg tror jeg har pakket ferdig det meste til i morgen. Vi skal jo ikke være lenge borte, men det blir da litt bagasje likevel. Jeg er spent på bilturen, men har lite nerver for resten. Odin er i så god form, så jeg tror ikke det blir så mye nytt. Men forhåpentligvis kan vi kutte ut/trappe ned på en medisin eller to. Forhåpentligvis ser hjertet hans bra ut, og lungene er luftholdige. Forhåpentligvis får vi en viss plan for det videre forløpet, selv om det sikkert ikke er så mye de kan si.

En blogg om å ha verdens fineste sønn, og hvordan livet og hverdagen er når han er alvorlig syk. Våren 2016 kom lillesøster til verden.
Posts created 428

2 thoughts on “Søndagstur.

  1. Dere er bare fantastiske! Så bra at dere tør å ta sånne turer! Lykke til med bilturen i morgen og alle undersøkelsene. Stor klem til alle tre 😙

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top