Postop – update

Hei! Beklager for lite blogging. Jeg som så for meg at det skulle bli masse nå som jeg skulle på sykehus igjen 😉 Men har rett og slett ikke hatt ork. De første dagene etter operasjonen sov jeg masse, og hadde uansett ikke ork til å gjøre noe som helst. Brukte en hel dag på å lese en artikkel på NRK, tok det i etapper gjennom dagen. Onsdag, torsdag og fredag hadde jeg besøk av Steinar, to tanter og en onkel. Det var slitsomt bare å ha besøk, men veldig hyggelig å være med kjære folk.

På lørdag fikk jeg reise hjem. Det ble en hard tur, med først en ca 45 minutters taxi-tur til Gardermoen, deretter noen timer venting der før 1 time flight til Kristiansund. Der ble jeg møtt av barna og Steinar. Det var utrolig godt å se mine kjære små igjen. Også var det halvannen time biltur hjem. Resten av helga var også litt slitsom, for Odin og Tuva laget mer støy og krevde mer enn sykepleierne på Riksen.

I dag, mandag, har vært en ganske grei dag sånn ansiktsmessig. Har fortsatt vondt, og føler det er veldig stramt. I morgen kan jeg ta av bandasjen, og skal til legen for å fjerne stingene i ansiktet. Neste tirsdag, da har det gått 14 dager siden operasjonen, skal jeg fjerne stiftene i hodet og kan begynne å tygge litt mat igjen. Det største problemet nå er å få sove på nettene. I natt sovnet jeg ikke før kl. 4, 6 timer etter jeg la meg. Men det ble mange timer med lydbok da. :p

I dag har forresten Odin blitt syk. Litt feber, men egentlig i god form og godt humør. Og masse slim – og oppkast som består av rent, seigt slim. 

En blogg om å ha verdens fineste sønn, og hvordan livet og hverdagen er når han er alvorlig syk. Våren 2016 kom lillesøster til verden.
Posts created 428

One thought on “Postop – update

  1. Nå var det veldig lenge siden jeg har vært her inne kjente jeg ❤ Livet tar en, på godt og vondt.

    Fint å se at dere har det så bra at du kan prioritere deg selv Stine, det gjorde godt å lese. Så fine ungene er, riktig god bedring til deg, klem fra Beate

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top