Operasjon

Det var et vellykket operasjon i går. Og formen min er etter forholdene grei. Men jeg er veldig sliten, og ligger stort sett å døser. Snart kommer Steinar på besøk, og det gleder jeg meg veldig til.<3

Har vært oppe to ganger. Har hatt venfloner i begge ben og ei arm. Har to dren ut fra hodet. Har urinkateter. Får litt o2 da jeg har litt lav metning. Drikker også litt lite, så har fått væske interavenøst. I går var jeg kvalm og kasta opp. I dag har det vært bedre. Har spist en halv boks yoghurt siden mandag.

Får ny pasient inn på rommet ila kvelden. Ei som skal opereres i morgen. Pleierne her tar godt vare på meg. Etter planen skal jeg hjem på mandag. Men har et håp om at det kanskje kan bli tidligere.

En blogg om å ha verdens fineste sønn, og hvordan livet og hverdagen er når han er alvorlig syk. Våren 2016 kom lillesøster til verden.
Posts created 428

One thought on “Operasjon

  1. Så godt å se deg, og høre at operasjonen har gått bra. Og at du blir godt ivaretatt. Da blir det vel opptrening etter hvert og med et resultat du blir fornøyd med. Lykke til, alle gode tanker til deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top