24 hours.

Vi får litt spørsmål om hva vi gjør om dagene her på St.Olavs. i tillegg tar jeg meg i å lure på hvor dagene blir av. Derfor skrev jeg ned alt vi gjorde en dag. Så her er et døgn på nyfødt intensiv. 🙂

Kl 1 – Jeg er våknet for å pumpe.
Kl 1:30 – Jeg besøkte Odin. Han var nyvåknet. Skikkelig magevondt, mye gråt.
Kl 2:30 – Odin var helt rolig, jeg la meg.
Kl 5 – Pumping.
Kl 5:30 – Jeg besøkte Odin, han sov. Jeg la meg igjen.
Kl 07:30 – Pumping. Steinar sto opp og gikk til Odin.
Kl 8 – Skyll av pumpeutstyr. Jeg gikk til Odin og Steinar. Odin var utrolig (magevondt). Vask av kroppen (ansikt og bryst). Bleieskift.
Kl 8:50 – Frokost for Steinar og meg.
Kl 9:10 – Tilbake med Odin. Han sov, fikk mat med sonden og målte co2.
Kl 9:30 – Fikk ligge på pappas fang.
Kl 9:45 – Legevisitt av barnelege Gunnhild.
Kl 10:15 – Fikk ligge på mitt fang. Smakte på puppen.
Kl 10:50 – Tilbake til pappa. Mat med sonde. Skifte intravenøsen.
Kl 11 – Pumping og lunsj for meg.
Kl 11:30 – Jeg satt med Odin. Steinar tok en liten lunsj.
Kl 13:45 – Bleieskift.
Kl 14 – Møte med sosionom.
Kl 14:45 – Pumping.
Kl 15:15 – Kirurgene på visitt.
Kl 15:45 – Steinar og jeg gikk en tur i sola. Deilig med frisk luft.
Kl 16:45 – Middag i kantina.
Kl 18 – Pumping og tilbake til Odin.
Kl 19 – Odin på fanget til Steinar.
Kl 20:45 – Pumping
Kl 21:15 – Odin på fanget mitt.
Kl 23:00 – Odin tilbake i kuvøsen. Bleieskift. Leste bok og sang.
Kl 23:30 – På rommet for kvelden.
Kl 23:30 – Pumping
Kl 00:00 – La oss.

En blogg om å ha verdens fineste sønn, og hvordan livet og hverdagen er når han er alvorlig syk. Våren 2016 kom lillesøster til verden.
Posts created 428

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top